Rabu, 11 April 2012

isi hatiku

perlukah aku terima dia kembali dalam hidup aku setelah keperitan yang aku lalui selama ini.?? ikhlaskah dia dalam mengucap setiap kata-katanya..kalaulah benar apa yang dia katakan itu,alangkah bahagianya aku rasakan.aku tidak pernah mencintai seseorang seperti aku mencintainya.hanya dia seorang yang pernah hadir dalam mimpi aku.mungkin salah aku dulu terlalu awal buat keputusan.tapi aku rasa itulah masa yang paling tepat kerana hati aku telah di nodai olehnya.kalau boleh aku mahu terus hidup dengan dia.tapi adakah dia akan mengerti akan perasaan aku pada dia..aku sayang dia.insan yang bernama nur farra ashikin binti zainuddin.

1 ulasan:

  1. JIKA ITU YANG TERBAIK GO ON........TAPI FKIR2 BAIK2 X SEMESTINYA DIA TIDAK BOLEH MELALKUKAN KESALAHAN KALI KEDUA....CUMA BERHATI2..TAPI DIA JUGA MANUSIA BIASA XLEPAS DARI KESALAHAN ..JIKA HATI AWAK MASIH SAYANG PADANYA...PERGILAH...MUNGKIN DIA AKAN BERUBAH...DAN JANGAN AWAK UNGKIT LAGI PERKARA LAMA KERANA IA BOLEH MEROSAKKAN HUBUNGAN..AWAK...SELAMAT BERJAYA..TQ KONGSI CERITA IKAN SEBELAH

    BalasPadam